Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Mičková, Andrea (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2017
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description64 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp45899
041 |a cze 
100 1 |a Mičková, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo 
246 |a Analysis of Social Networks for Marketing of Selected Theatre 
260 |c 2017 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální síť 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a internetový marketing 
653 |a propagace 
653 |a divadlo 
653 |a social networks 
653 |a marketing communication 
653 |a internet marketing 
653 |a promotion 
653 |a theatre 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40309  |y Plný text v Digitální knihovně UTB