Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Myslinskij, Oleg (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 136 s.

Cover

LEADER 01544ntm a22003857u 4500
001 zp45889
041 |a cze 
100 1 |a Myslinskij, Oleg  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh 
246 |a Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market 
260 |c 2017 
300 |a 136 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a zahraniční trh 
653 |a situační analýza 
653 |a online marketing 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a foreign market 
653 |a situation analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40303  |y Plný text v Digitální knihovně UTB