Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vybíral, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Čada, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 98 s. (115 753 znaků)

Cover

LEADER 01808ntm a22004937u 4500
001 zp45771
041 |a cze 
100 1 |a Vybíral, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol 
246 |a Marketing Communications Project of Simply Fresh Baguettes Focused on Students of High Schools and Universities 
260 |c 2017 
300 |a 98 s. (115 753 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT 
653 |a analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a BCG matice 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův model pěti sil 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a focus group 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communications 
653 |a communication mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a benchmarking 
653 |a BCG matrix 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a marketing re-search 
653 |a focus group 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Čada, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40226  |y Plný text v Digitální knihovně UTB