Projekt marketingového řízení vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krajčová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 95 s. (160 620 znaků)

Cover

LEADER 01519ntm a22003857u 4500
001 zp45731
041 |a cze 
100 1 |a Krajčová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového řízení vybrané společnosti 
246 |a The Marketing Management Project of the Chosen Company 
260 |c 2017 
300 |a 95 s. (160 620 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Strategické marketingové řízení 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový mix 
653 |a situační analýza 
653 |a marketing služeb 
653 |a služba 
653 |a Strategic marketing management 
653 |a Marketing planning 
653 |a Marketing mix 
653 |a Situation analysis 
653 |a Marketing of services 
653 |a Service 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40194  |y Plný text v Digitální knihovně UTB