Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wezdenková, Aneta (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
SEO
Physical Description: 102 s.

Cover

LEADER 01613ntm a22004097u 4500
001 zp45645
041 |a cze 
100 1 |a Wezdenková, Aneta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice 
246 |a A Project of Improving Online Marketing Communication for Troubelice Chocolate Factory 
260 |c 2017 
300 |a 102 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a internetová reklama 
653 |a webové stránky 
653 |a optimalizace pro vyhledávače 
653 |a SEO 
653 |a SWOT analýza 
653 |a online marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a internet advertising 
653 |a web sites 
653 |a search engine optimization 
653 |a SEO 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40123  |y Plný text v Digitální knihovně UTB