Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veselská, Štěpánka (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 93 s. (125 831 znaků)

Cover

LEADER 01458ntm a22003737u 4500
001 zp45643
041 |a cze 
100 1 |a Veselská, Štěpánka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti 
246 |a The Project of the Advertising Campaign Creation for the Chosen Company 
260 |c 2018 
300 |a 93 s. (125 831 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a reklama 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a vizuální identita 
653 |a marketing 
653 |a advertising campaign 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a visual identity 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42692  |y Plný text v Digitální knihovně UTB