Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horňáková, Mária (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 131 s.

Cover

LEADER 01507ntm a22004097u 4500
001 zp45632
041 |a eng 
100 1 |a Horňáková, Mária  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy 
246 |a The Project on Increases in Product Sales of a Selected Company 
260 |c 2018 
300 |a 131 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a brand marketing 
653 |a zvýšení prodeje 
653 |a design 
653 |a rede-sign 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing comunication 
653 |a brand marketing 
653 |a increase sales 
653 |a design 
653 |a redesign 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42691  |y Plný text v Digitální knihovně UTB