Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Benešová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 101 s. (23 200 znaků)

Cover

LEADER 01430ntm a22003377u 4500
001 zp45619
041 |a cze 
100 1 |a Benešová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy 
246 |a Project of Using Social Media Networks to Improve Marketing Communication in Chosen Company 
260 |c 2017 
300 |a 101 s. (23 200 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a online marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a sociální média 
653 |a marketing communication 
653 |a online marketing 
653 |a social networks 
653 |a social media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40105  |y Plný text v Digitální knihovně UTB