Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Radoňová, Anna (Dissertant)
Other Authors: Durďáková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 112 s. (154 943 znaků)

Cover

LEADER 01504ntm a22004097u 4500
001 zp45560
041 |a cze 
100 1 |a Radoňová, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s 
246 |a Marketing Strategy Project of Program NAPROHELP in the Organization CENAP, z.s 
260 |c 2017 
300 |a 112 s. (154 943 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a strategický marketing 
653 |a zdravotnictví 
653 |a NAPROHELP 
653 |a CENAP 
653 |a neplodnost 
653 |a asistovaná reprodukce 
653 |a marketing strategy 
653 |a strategic marketing 
653 |a healthcare 
653 |a NAPROHELP 
653 |a CENAP 
653 |a infertility 
653 |a assisted reproduction 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Durďáková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40064  |y Plný text v Digitální knihovně UTB