Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Tomková, Jana (Dissertant)
Other Authors Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageEnglish
Published 2005
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description77 s., 17 s. obr. příloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp454
041 |a eng 
100 1 |a Tomková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market 
246 |a Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market 
260 |c 2005 
300 |a 77 s., 17 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a zaváděcí propagační kampaň 
653 |a strategický marketing 
653 |a marketingové plánování 
653 |a launcing promotion campign 
653 |a strategic marketing 
653 |a marketing planning 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35361  |y Plný text v Digitální knihovně UTB