|
|
|
|
LEADER |
01691ntm a22005297u 4500 |
001 |
zp45317 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Dvořák, Lukáš
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Locus of Control u dospívajících v dětských domovech
|
246 |
|
|
|a Self-Control of Children Living in Children's Home
|
260 |
|
|
|c 2017
|
300 |
|
|
|a 93 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a locus of control
|
653 |
|
|
|a sociální učení
|
653 |
|
|
|a sebeúčinnost
|
653 |
|
|
|a sebehodnocení
|
653 |
|
|
|a sebepojetí
|
653 |
|
|
|a stres
|
653 |
|
|
|a coping
|
653 |
|
|
|a sociální kompetence
|
653 |
|
|
|a attachment
|
653 |
|
|
|a atribuční procesy
|
653 |
|
|
|a ústavní výchova
|
653 |
|
|
|a dětský domov
|
653 |
|
|
|a locus of control
|
653 |
|
|
|a social learning
|
653 |
|
|
|a self-efficacy
|
653 |
|
|
|a self-assessment
|
653 |
|
|
|a self-koncept
|
653 |
|
|
|a stress
|
653 |
|
|
|a coping
|
653 |
|
|
|a social competence
|
653 |
|
|
|a attachment
|
653 |
|
|
|a attribution processes
|
653 |
|
|
|a institutional care
|
653 |
|
|
|a children's Home
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Hrbáčková, Karla
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/39885
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|