Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Válková, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Suchánková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 89 s. (139 162 znaků)

Cover

LEADER 01473ntm a22004097u 4500
001 zp45292
041 |a cze 
100 1 |a Válková, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí 
246 |a Self-Concept of Students´ Achievements in Relation to Family Environment 
260 |c 2017 
300 |a 89 s. (139 162 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sebepojetí 
653 |a školní úspěšnost a neúspěšnost 
653 |a dospívání 
653 |a rodiče 
653 |a sociální opora 
653 |a základní škola 
653 |a víceleté gymnázium 
653 |a Self-concept 
653 |a school achievement and failure 
653 |a adolescence 
653 |a parents 
653 |a social support 
653 |a primary school 
653 |a grammar school 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Suchánková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39863  |y Plný text v Digitální knihovně UTB