Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomaštíková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 90 s (155 140 znaků)

Cover

LEADER 01505ntm a22003857u 4500
001 zp45288
041 |a cze 
100 1 |a Tomaštíková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí 
246 |a The Subjective Responsibility of a Teacher for School Success of Pupils out of the Socially Disadvantaged Environment 
260 |c 2017 
300 |a 90 s (155 140 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a subjektivní odpovědnost 
653 |a učitel 
653 |a žák 
653 |a školní úspěšnost 
653 |a sociálně-znevýhodněné prostředí 
653 |a self-efficacy 
653 |a subjective responsibility 
653 |a teacher 
653 |a pupil 
653 |a school success 
653 |a socially inconvenienced environment 
653 |a self-efficacy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39859  |y Plný text v Digitální knihovně UTB