Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krajíčková, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Kalenda, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 103 s. (182 746 znaků)

Cover

LEADER 01405ntm a22003617u 4500
001 zp45177
041 |a cze 
100 1 |a Krajíčková, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji 
246 |a The Attitudes of Primary School Teachers towards Inclusive Education in Zlín Region 
260 |c 2017 
300 |a 103 s. (182 746 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a inkluzivní vzdělávání 
653 |a inkluze 
653 |a pedagog v inkluzivní škole 
653 |a právo na vzdělání 
653 |a strategické dokumenty 
653 |a inclusive education 
653 |a inclusion 
653 |a teacher in an inclusive school 
653 |a the right to education 
653 |a strategic documents 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kalenda, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39783  |y Plný text v Digitální knihovně UTB