Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vychodilová, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 75 s. (122 764 znaků).

Cover

LEADER 01486ntm a22003857u 4500
001 zp45016
041 |a cze 
100 1 |a Vychodilová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách 
246 |a A Comparison of Self-Regulation Level of Adolescents Learning in Standard Elementary and Alternative Schools 
260 |c 2017 
300 |a 75 s. (122 764 znaků). 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a autoregulace učení 
653 |a alternativní škola 
653 |a starší školní věk 
653 |a uvažování 
653 |a kontrola 
653 |a sebereflexe 
653 |a self-regulation of learning 
653 |a alternative school 
653 |a adolescence 
653 |a forethought 
653 |a control 
653 |a self-reflection 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39678  |y Plný text v Digitální knihovně UTB