Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Valášková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01370ntm a22003617u 4500
001 zp45014
041 |a cze 
100 1 |a Valášková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika 
246 |a Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of Subject Social Pedagogy 
260 |c 2017 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a autoregulace 
653 |a autoregulace učení 
653 |a proces učení 
653 |a sociální pedagog 
653 |a nonkognitivní procesy 
653 |a self-regulatation 
653 |a self-regulated learning 
653 |a learning process 
653 |a social pedagogy 
653 |a non-cognitive processes 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39676  |y Plný text v Digitální knihovně UTB