|
|
|
|
LEADER |
01765ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp45005 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Málek, Michal
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů
|
246 |
|
|
|a Self-Efficacy of Social Pedagogy Students in Organising Clients' Free Time
|
260 |
|
|
|c 2017
|
300 |
|
|
|a 79 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a self-efficacy
|
653 |
|
|
|a zdroje self-efficacy
|
653 |
|
|
|a sociálně-kognitivní teorie
|
653 |
|
|
|a sociální pedagogika
|
653 |
|
|
|a historie sociální pedagogiky
|
653 |
|
|
|a kompetence sociálního pedagoga
|
653 |
|
|
|a volný čas
|
653 |
|
|
|a problematika volnočasových aktivit
|
653 |
|
|
|a pedagogické působení a ovlivňování volného času
|
653 |
|
|
|a self-efficacy
|
653 |
|
|
|a sources of self-efficacy
|
653 |
|
|
|a social cognitive theory
|
653 |
|
|
|a social pedagogy
|
653 |
|
|
|a history of social pedagogy
|
653 |
|
|
|a competencies of a social pedagogue
|
653 |
|
|
|a free time
|
653 |
|
|
|a topic of free time activities
|
653 |
|
|
|a pedagogical appealing and influencing of free time
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Gavora, Peter
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/39668
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|