LEADER 01765ntm a22004577u 4500
001 zp45005
041 |a cze 
100 1 |a Málek, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů 
246 |a Self-Efficacy of Social Pedagogy Students in Organising Clients' Free Time 
260 |c 2017 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a self-efficacy 
653 |a zdroje self-efficacy 
653 |a sociálně-kognitivní teorie 
653 |a sociální pedagogika 
653 |a historie sociální pedagogiky 
653 |a kompetence sociálního pedagoga 
653 |a volný čas 
653 |a problematika volnočasových aktivit 
653 |a pedagogické působení a ovlivňování volného času 
653 |a self-efficacy 
653 |a sources of self-efficacy 
653 |a social cognitive theory 
653 |a social pedagogy 
653 |a history of social pedagogy 
653 |a competencies of a social pedagogue 
653 |a free time 
653 |a topic of free time activities 
653 |a pedagogical appealing and influencing of free time 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Gavora, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39668  |y Plný text v Digitální knihovně UTB