Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ciroková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 49 s.

Cover

LEADER 01284ntm a22003377u 4500
001 zp44890
041 |a cze 
100 1 |a Ciroková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte 
246 |a Using predictable books for the development of literacy of preschool children 
260 |c 2017 
300 |a 49 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Gramotnost 
653 |a pregramotnost 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a prediktabilní kniha 
653 |a Literacy 
653 |a pre-literacy 
653 |a reading literacy 
653 |a predictable book 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Navrátilová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39581  |y Plný text v Digitální knihovně UTB