Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šimíčková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Zmeškal, Radek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 69 s. (13 249 znaků)

Cover

LEADER 01325ntm a22003617u 4500
001 zp44696
041 |a cze 
100 1 |a Šimíčková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o. 
246 |a The Analysis of Marketing Strategy of Company Ohřev Vody s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 69 s. (13 249 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová strategie 
653 |a komunikační strategie 
653 |a analýza 
653 |a propagace 
653 |a zákazník 
653 |a Marketing strategy 
653 |a communication strategy 
653 |a analysis 
653 |a propagation 
653 |a customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zmeškal, Radek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37256  |y Plný text v Digitální knihovně UTB