Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Romaňák, Jan (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
B2B
Physical Description: 71 s. (90 118 znaků)

Cover

LEADER 01371ntm a22003617u 4500
001 zp44546
041 |a cze 
100 1 |a Romaňák, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B 
246 |a Marketing Communication of Company Navláčil stavební firma, s.r.o. in B2B Market 
260 |c 2016 
300 |a 71 s. (90 118 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a B2B 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a stavebnictví 
653 |a situační analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a B2B 
653 |a marketing communication 
653 |a building industries 
653 |a situational analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39246  |y Plný text v Digitální knihovně UTB