Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pospíšilová, Anna (Dissertant)
Other Authors: Václavek, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 81 s. (128 852 znaků)

Cover

LEADER 01293ntm a22003377u 4500
001 zp44542
041 |a cze 
100 1 |a Pospíšilová, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s. 
246 |a Analysis of Marketing Communication in Company FORTEX - AGS, a.s. 
260 |c 2016 
300 |a 81 s. (128 852 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Václavek, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39242  |y Plný text v Digitální knihovně UTB