Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovářová, Diana (Dissertant)
Other Authors: Bursová, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 98 s.

Cover

LEADER 01375ntm a22003857u 4500
001 zp44533
041 |a cze 
100 1 |a Kovářová, Diana  |4 dis 
245 1 0 |a Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o. 
246 |a Benchmarking of HR Marketing HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd 
260 |c 2016 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Benchmarking 
653 |a personální marketing 
653 |a konkurence 
653 |a HELLA AUTOTECHNIK NOVA 
653 |a s. r. o. 
653 |a analýza Best practice 
653 |a Benchmarking 
653 |a HR marketing 
653 |a competitor 
653 |a HELLA AUTOTECHNIK NOVA 
653 |a Ltd. 
653 |a Best Practices analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bursová, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39234  |y Plný text v Digitální knihovně UTB