Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kodydek, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 92 s. (136 093 znaků)

Cover

LEADER 01354ntm a22003617u 4500
001 zp44532
041 |a cze 
100 1 |a Kodydek, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. 
246 |a Mobile and Internet Marketing in Company Navláčil stavební firma, s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 92 s. (136 093 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a reklama 
653 |a mobilní marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a sociální sítě 
653 |a internet 
653 |a advertising 
653 |a mobile marketing 
653 |a marketing strategy 
653 |a social networks 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39233  |y Plný text v Digitální knihovně UTB