Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horonyová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Pernický, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01358ntm a22003617u 4500
001 zp44529
041 |a cze 
100 1 |a Horonyová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC 
246 |a Proposal of Advertising Campaign for the Company ABC Focused on Guerilla Marketing 
260 |c 2016 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a cílová skupina 
653 |a marketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a SWOT analysis 
653 |a target group 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pernický, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39230  |y Plný text v Digitální knihovně UTB