Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schut, Simon (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 89 s. (118 819 znaků)

Cover

LEADER 01594ntm a22004097u 4500
001 zp44502
041 |a cze 
100 1 |a Schut, Simon  |4 dis 
245 1 0 |a Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů 
246 |a The Role Of PR In Integrated Marketing Communications And Its Impact On The Effectiveness Of Other Tools 
260 |c 2016 
300 |a 89 s. (118 819 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikace 
653 |a marketing 
653 |a margetingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a sociální média 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a inzerce 
653 |a Communication 
653 |a marketing communication 
653 |a public relations 
653 |a social media 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a advertising 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39209  |y Plný text v Digitální knihovně UTB