Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Reichová, Dita (Dissertant)
Other Authors: Janíková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 84 s., 30 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01304ntm a22003377u 4500
001 zp445
041 |a cze 
100 1 |a Reichová, Dita  |4 dis 
245 1 0 |a Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile 
246 |a The Art of 30 seconds in an Advertising Campaign of Company T-Mobile 
260 |c 2005 
300 |a 84 s., 30 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a televizní spot 
653 |a produkce 
653 |a lovemarks 
653 |a Advertising Campaing 
653 |a Production 
653 |a Lovemarks 
653 |a TV Spot 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Janíková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35352  |y Plný text v Digitální knihovně UTB