Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rozsypal, Jan (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 92 s. (139.384 znaků). P 42 s.

Cover

LEADER 01632ntm a22004577u 4500
001 zp44499
041 |a cze 
100 1 |a Rozsypal, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015 
246 |a The Development of the Awareness of the Vodafone Brand in 2012-2015 Christmas TV Advertisings 
260 |c 2016 
300 |a 92 s. (139.384 znaků). P 42 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a corporate identity 
653 |a komunikační mix 
653 |a loajalita zákazníků 
653 |a logotyp 
653 |a povědomí značky 
653 |a produkt 
653 |a reklama 
653 |a výzkum 
653 |a značka 
653 |a corporate identity 
653 |a communication mix 
653 |a customer loyalty 
653 |a logo 
653 |a brand awareness 
653 |a product 
653 |a advertising 
653 |a research 
653 |a brand 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39206  |y Plný text v Digitální knihovně UTB