Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáček, Václav (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 78 s. (138735). 5 s.

Cover

LEADER 01438ntm a22003617u 4500
001 zp44478
041 |a cze 
100 1 |a Horáček, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě 
246 |a The Application of film Genres and Characters in the audiovisual advertising Creation 
260 |c 2016 
300 |a 78 s. (138735). 5 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a audiovizuální reklamní prostředky 
653 |a reklama 
653 |a film 
653 |a filmové žánry 
653 |a znaky filmových žánrů 
653 |a audio-visual advertising tools 
653 |a advertisement 
653 |a movie 
653 |a movie genres 
653 |a characteristics of movie genus 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39188  |y Plný text v Digitální knihovně UTB