Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Stasiaková, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 119 s.

Cover

LEADER 01490ntm a22004097u 4500
001 zp44457
041 |a cze 
100 1 |a Stasiaková, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu v České republice 
246 |a The Social Advertising Focused on a Road Safety in Czech Republic 
260 |c 2016 
300 |a 119 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reklama 
653 |a sociální reklama 
653 |a BESIP 
653 |a nehodovost 
653 |a reklamní apely 
653 |a bezpečnost silničního provozu 
653 |a kampaň 
653 |a Advertising 
653 |a Social advertising 
653 |a BESIP 
653 |a Accidents 
653 |a Advertising Appeals 
653 |a Traffic and Road Safety 
653 |a Campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39168  |y Plný text v Digitální knihovně UTB