Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořáček, Jan (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 117 s.

Cover

LEADER 01525ntm a22004097u 4500
001 zp44428
041 |a cze 
100 1 |a Dvořáček, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní 
246 |a The Viral Marketing - the Analysis of Possibilities of Unctional Usage of Viral Campaigns 
260 |c 2016 
300 |a 117 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a virální marketing 
653 |a virální video 
653 |a propagace vysoké školy 
653 |a sociální média 
653 |a sociální sítě 
653 |a názorový vůdce 
653 |a buzz 
653 |a viral marketing 
653 |a viral video 
653 |a propagation of university 
653 |a social media 
653 |a social networks 
653 |a opinion leader 
653 |a buzz 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39143  |y Plný text v Digitální knihovně UTB