Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Adamíková, Anežka (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
PR
Physical Description: 97 s. (114 596 znaků)

Cover

LEADER 01690ntm a22004577u 4500
001 zp44418
041 |a cze 
100 1 |a Adamíková, Anežka  |4 dis 
245 1 0 |a Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely 
246 |a The Planning, Execution and Evaluation of an Communication Strategy of the Exhibition Digital Design: Behind the Pixels 
260 |c 2016 
300 |a 97 s. (114 596 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikace 
653 |a komunikační kampaň 
653 |a komunikační strategie 
653 |a PR 
653 |a propagace 
653 |a výstava 
653 |a event management 
653 |a digitální design 
653 |a komunity 
653 |a communication 
653 |a communication campaign 
653 |a communication strategy 
653 |a PR 
653 |a promotion 
653 |a exhibition 
653 |a event management 
653 |a digital design 
653 |a communities 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39134  |y Plný text v Digitální knihovně UTB