Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svoboda, Jan (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 63 s. (86 983)

Cover

LEADER 01360ntm a22003617u 4500
001 zp44408
041 |a cze 
100 1 |a Svoboda, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic 
246 |a Relation Between Sponsorship and the Brand Image of Skoda Auto and its Return on Investments 
260 |c 2016 
300 |a 63 s. (86 983) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a image značky 
653 |a sponzorování 
653 |a povědomí o značce 
653 |a událost 
653 |a brand 
653 |a brand image 
653 |a sponzoring 
653 |a brand awareness 
653 |a event 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39130  |y Plný text v Digitální knihovně UTB