Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pecáková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 64 s.

Cover

LEADER 01579ntm a22004577u 4500
001 zp44392
041 |a cze 
100 1 |a Pecáková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo 
246 |a The Buying Behavior of Readers Generation Y and their Relationship to the Brand CooBoo 
260 |c 2016 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a generace Y 
653 |a knihy 
653 |a knihkupectví 
653 |a čtení 
653 |a nákupní chování 
653 |a online komunikace 
653 |a sociální média 
653 |a lovebrand 
653 |a značka 
653 |a Generation Y 
653 |a Books 
653 |a Bookstores 
653 |a Reading 
653 |a Shopping behavior 
653 |a Online Communication 
653 |a Social media 
653 |a Lovebrand 
653 |a Brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39118  |y Plný text v Digitální knihovně UTB