Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novotná Kollerová, Sandra (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01406ntm a22003737u 4500
001 zp44389
041 |a cze 
100 1 |a Novotná Kollerová, Sandra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech 
246 |a The Marketing and the Promotion of the Festival Setkání muzikantů v Bílých Karpatech 
260 |c 2016 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kultura 
653 |a hudba 
653 |a hudební festival 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a Culture 
653 |a musical festival 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39117  |y Plný text v Digitální knihovně UTB