Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zelinková, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01844ntm a22004817u 4500
001 zp4437
041 |a cze 
100 1 |a Zelinková, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti 
246 |a Customer relationship management as a tool to increase a competitive strength of Jednota, co-operative society Kroměříž 
260 |c 2006 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Customer relationship management 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a kvalita vztahů 
653 |a Zákaznické centrum 
653 |a zákazník 
653 |a zákaznická databáze 
653 |a analýza 
653 |a služby zákazníkům 
653 |a technologie 
653 |a implementace procesu CRM 
653 |a Customer relationship management 
653 |a competitive strength 
653 |a quality of relationship 
653 |a Customer Centre 
653 |a customer 
653 |a customer database 
653 |a analysis 
653 |a servises to customers 
653 |a technologies 
653 |a implementation of the CRM proces 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/403  |y Plný text v Digitální knihovně UTB