Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čapek, Josef (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01313ntm a22003377u 4500
001 zp44368
041 |a cze 
100 1 |a Čapek, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní 
246 |a The Purchasing Systems and their Trends within Communication Campaigns 
260 |c 2016 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a nákupní systémy 
653 |a PPC systémy 
653 |a nákupní modely 
653 |a reklama na internetu 
653 |a purchase systems 
653 |a PPC systems 
653 |a purchase model 
653 |a advertising on the Internet 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39098  |y Plný text v Digitální knihovně UTB