Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Randáček, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 96 s., 20 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01374ntm a22003617u 4500
001 zp443
041 |a cze 
100 1 |a Randáček, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o. 
246 |a Event marketing and its definition in company Imperial Tobacco CR Ltd 
260 |c 2005 
300 |a 96 s., 20 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a event 
653 |a event marketing 
653 |a Imperial 
653 |a West Race day 
653 |a tabákové výrobky 
653 |a event 
653 |a event marketing 
653 |a Imperial 
653 |a West Race day 
653 |a tobacco prodects 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35350  |y Plný text v Digitální knihovně UTB