Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Růžičková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 91 s. (137 982 znaků)

Cover

LEADER 01495ntm a22003857u 4500
001 zp44134
041 |a cze 
100 1 |a Růžičková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti 
246 |a Analysis of Marketing Comunication in Selected Company 
260 |c 2016 
300 |a 91 s. (137 982 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a SWOT analýzy 
653 |a PEST analýza 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing communication tools 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38945  |y Plný text v Digitální knihovně UTB