Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ševela, Michal (Dissertant)
Other Authors: Vlčková, Ilona (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 58 s. , 4s. obr. příloh

Cover

LEADER 01399ntm a22003617u 4500
001 zp4372
041 |a cze 
100 1 |a Ševela, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s. 
246 |a Analysis of the marketing mix in the company Otrokovické papírny a.s. 
260 |c 2006 
300 |a 58 s. , 4s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a vnitřní okolí podniku 
653 |a vnější okolí podniku 
653 |a Swot analýza 
653 |a Porterova analýza konkurenčních sil 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing environment 
653 |a Swot analysis 
653 |a Step analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vlčková, Ilona  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/681  |y Plný text v Digitální knihovně UTB