Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Potocká, Martina (Dissertant)
Other Authors: Vařacha, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 77 s. (99 235 znaků)

Cover

LEADER 01895ntm a22005537u 4500
001 zp43671
041 |a cze 
100 1 |a Potocká, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point 
246 |a Analyse of the Accessibility of Public Administration Services Through Czech Point 
260 |c 2016 
300 |a 77 s. (99 235 znaků) 
500 |a Studijní obor: Informační technologie v administrativě 
500 |a Studijní obor: Information Technologies in Administration 
500 |a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Veřejná správa 
653 |a ISVS 
653 |a eGovernment 
653 |a eGon 
653 |a Klaudie 
653 |a Základní registry 
653 |a Datová schránka 
653 |a Czech POINT 
653 |a Elektronický podpis 
653 |a elektronická značka 
653 |a Certifikát 
653 |a Certifikační autorita 
653 |a Časové razítko 
653 |a Public Administration 
653 |a ISVS 
653 |a eGovernment 
653 |a eGon 
653 |a Claudia 
653 |a Basic registers 
653 |a Data boxes 
653 |a Czech POINT 
653 |a Electronic signature 
653 |a Electronic mark 
653 |a Certificate 
653 |a Certificate authority 
653 |a Time stamp 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vařacha, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38472  |y Plný text v Digitální knihovně UTB