Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pergerová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Chramcov, Bronislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 86 s. (97 408 znaků)

Cover

LEADER 01498ntm a22003497u 4500
001 zp43667
041 |a cze 
100 1 |a Pergerová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti 
246 |a Using IT Technology for Marketing Activity Analysis in a Selected Company 
260 |c 2016 
300 |a 86 s. (97 408 znaků) 
500 |a Studijní obor: Informační technologie v administrativě 
500 |a Studijní obor: Information Technologies in Administration 
500 |a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing a jeho základní pojmy 
653 |a informační technologie 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix a marketingový výzkum 
653 |a Marketing and its basic concepts 
653 |a information technology 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chramcov, Bronislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38468  |y Plný text v Digitální knihovně UTB