Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schvandtnerová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01531ntm a22004097u 4500
001 zp43540
041 |a cze 
100 1 |a Schvandtnerová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Communication VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a B2B marketing 
653 |a Reklama 
653 |a Osobní prodej 
653 |a Public relation 
653 |a Podpora prodeje 
653 |a Direct marketing 
653 |a Marketing Comunication 
653 |a B2B Marketing 
653 |a Advertising 
653 |a Personal Sale 
653 |a Public Relation 
653 |a Sales Support 
653 |a Direct Marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38401  |y Plný text v Digitální knihovně UTB