Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juhasová, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Haltofová, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 76 s.

Cover

LEADER 01496ntm a22003857u 4500
001 zp43532
041 |a cze 
100 1 |a Juhasová, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín 
246 |a Analysis of Marketing Environment of the Organization Naděje Zlín 
260 |c 2016 
300 |a 76 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nezisková organizace 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a nonprofit organization 
653 |a marketing environment 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Haltofová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38398  |y Plný text v Digitální knihovně UTB