Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zdráhala, Martin (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01418ntm a22003377u 4500
001 zp43488
041 |a cze 
100 1 |a Zdráhala, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji 
246 |a Analysis of Consumers Behavior Towards Buying Branded Food in Retail in Zlín Region 
260 |c 2016 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a typy značek 
653 |a značková potravina 
653 |a nákupní chování 
653 |a spotřebitel maloobchody 
653 |a kinds of brands 
653 |a original brand food 
653 |a purchase behaviour 
653 |a retail 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38369  |y Plný text v Digitální knihovně UTB