Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mezihorák, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 65 s. (75 000 znaků)

Cover

LEADER 01530ntm a22003617u 4500
001 zp43424
041 |a cze 
100 1 |a Mezihorák, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě 
246 |a The Concept of Service Principles within the Bata Management System and Use of These Principles in Selected Company 
260 |c 2016 
300 |a 65 s. (75 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a péče o zákazníky 
653 |a prodej 
653 |a služby 
653 |a zákaznická spokojenost 
653 |a customer relationship management 
653 |a customer care 
653 |a sales 
653 |a services 
653 |a customer satisfaction 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38332  |y Plný text v Digitální knihovně UTB