Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Manethová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 68 s. (112 972 znaků)

Cover

LEADER 01573ntm a22003857u 4500
001 zp43391
041 |a cze 
100 1 |a Manethová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí 
246 |a Analysis of customer care in company Baťa, a.s. until year 1945 as an inspiration for present business environment 
260 |c 2016 
300 |a 68 s. (112 972 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Péče o zákazníky 
653 |a analýza 
653 |a služba 
653 |a komunikace 
653 |a lidské potřeby 
653 |a vzdělávání zaměstnanců 
653 |a Customer care 
653 |a analysis 
653 |a service 
653 |a communication 
653 |a human needs 
653 |a education of employees 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38308  |y Plný text v Digitální knihovně UTB