Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mačáková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 76 s.

Cover

LEADER 01362ntm a22003617u 4500
001 zp43366
041 |a cze 
100 1 |a Mačáková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR 
246 |a The Role of Trust in Online Shopping in the Czech Republic 
260 |c 2017 
300 |a 76 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-komerce 
653 |a e-shop 
653 |a nákupní chování 
653 |a online důvěra 
653 |a faktory důvěry 
653 |a e-commerce 
653 |a e-shop 
653 |a shopping behavior 
653 |a online trust 
653 |a trust factors 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39523  |y Plný text v Digitální knihovně UTB