Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kamasová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Peremský, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 104 s. (160 235)

Cover

LEADER 01590ntm a22004337u 4500
001 zp43309
041 |a cze 
100 1 |a Kamasová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o. 
246 |a The Analysis of Marketing Communication of the Company Epos spol. s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 104 s. (160 235) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a B2B marketing 
653 |a B2C marketing 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a IFE/EFE analýza 
653 |a Benchmarking 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a B2B marketing 
653 |a B2C marketing 
653 |a Promotional mix 
653 |a Marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a IFE/EFE analysis 
653 |a Benchmarking 
653 |a PESTLE analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Peremský, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38240  |y Plný text v Digitální knihovně UTB