Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jirků, Žaneta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 77 s. (120391 znaků)

Cover

LEADER 01527ntm a22004217u 4500
001 zp43308
041 |a cze 
100 1 |a Jirků, Žaneta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků 
246 |a The Analysis of Marketing Mix of the Producer of Traditional Olomouc Cheese 
260 |c 2016 
300 |a 77 s. (120391 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Olomoucké tvarůžky 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a distribution 
653 |a communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Olomoucké tvarůžky 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38239  |y Plný text v Digitální knihovně UTB