Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chudoba, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 106 s. (173 861 znaků)

Cover

LEADER 01547ntm a22004097u 4500
001 zp43302
041 |a cze 
100 1 |a Chudoba, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu 
246 |a The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Football Club 
260 |c 2016 
300 |a 106 s. (173 861 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a fanoušci 
653 |a fotbalový klub 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a sport 
653 |a Fans 
653 |a Football Club 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Commutations 
653 |a Marketing Research 
653 |a Marketing Communication Tools 
653 |a Sport 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38236  |y Plný text v Digitální knihovně UTB